بازدید فرمانده ناحیه انتظامی استان لرستان از اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد

در این بازدیدسردار یحیی الهی فرمانده ناحیه انتظامی لرستان وعبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان به همراه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و دادستان دادسرای نظامی ومعاونت اداری و مالی زندان های لرستان از بخش های مختلف اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم آباد از جمله واحد بهداری، بند نظام ، کارگاه های اشتغال زندانیان و یگان حفاظت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های لرستان کشوری مدیر کل زندانهای لرستان ضمن خیر مقدم به سردار الهی به اقدامات گسترده تامینی و تربیتی انجام شده در زندانهای لرستان پرداخت.
وی به اقداماتی نظیر گسترش اشتغال در پایگاه پایلوت اشتغال زندان های لرستان، کمک های گسترده خیرین نیک اندیش جهت آزادی مددجویان بدهکار مالی و فعالیت های گسترده فرهنگی_ ورزشی اشاره کرد.

سردار الهی فرمانده ناحیه انتظامی لرستان در بین مددجویان اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی خرم آباد از عبدالمجیدکشوری مدیرکل زندان های لرستان به دلیل ارائه خدمات ارزنده در زندان های لرستان تقدیر و تشکر کرد

ابراهیم نژاد رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح ودادستان نظامی استان نیز در اندرزگاه نظامیان اردوگاه خرم آباد ضمن تقدیر از مدیر کل زندان های لرستان و کارکنان این اردوگاه اظهار داشت: فعالیت های موثر اصلاحی و تربیتی انجام شده در این اردوگاه نویدبخش کارکرد منسجم وبرنامه ریزی شده اصلاحی برای مددجویان این اردوگاه است که شایسته تقدیر می باشد.

در پایان این بازدید سردار الهی بسته های حمایتی به خانواده مددجویان بند نظام این اردوگاه اهدا نمودند و از زحمات همکاران شاغل در این مرکز اصلاحی و تربیتی تقدیر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha